Honda, Scrambler tarzının temsilcilerinden CL250 modelini Türkiye’de satışa sundu. 2025 model yılı için güncellenen CL250; mekanik yapısını büyük ölçüde korurken, sürüş konforunu artıran E-Clutch teknolojisi, iyileştirilmiş donanımlar ve yeni renk seçenekleriyle bayilerde yerini aldı. Modelin resmi satış fiyatı ise 313 bin TL olarak belirlendi.
Yeni nesil Honda CL250, Türkiye’de satışa sunuldu
CL250’nin en dikkat çeken özelliği, Honda mühendislerinin geliştirdiği E-Clutch sistemi oldu. Sadece 2 kilogram ağırlığındaki bu kompakt yapı, geleneksel debriyaj koluna ihtiyaç duymadan vites geçişi yapılmasını sağlıyor.

Motor çalıştırıldığı anda aktif hale gelen sistem, özellikle şehir içi dur-kalk trafiğinde debriyaj kullanımını ortadan kaldırarak konfor sağlıyor. Sürücüler istediklerinde sol gidon üzerindeki bir şalterle manuel moda geçebiliyor. Bu da E-Clutch’ı hem otomatik hem de klasik vites tercih eden kullanıcılar için esnek bir seçenek haline getiriyor.
Tasarım detaylarında nostaljik Scrambler çizgileri korunan CL250, net hatlara sahip yuvarlak yakıt deposu, paslanmaz çelik ısı kalkanlı yüksek konumlu susturucusu ve çift çıkışlı egzoz yapısıyla dikkat çekiyor.
790 mm sele yüksekliği ve sele ortasındaki inceltilmiş bölüm, zemine erişimi kolaylaştırırken, geniş bacak mesafesi de sürüş konforunu artırıyor. Sele, yeni üretan köpük dolgusu ile yeniden tasarlandı. Yolcu konforu için de ayaklıklar yeniden konumlandırıldı ve iskelet raylarını kaplayacak şekilde şekillendirildi.
Donanım tarafında, ön ve arka LED farlar, negatif ekranlı LCD gösterge paneli ve ani fren durumunda arka sinyalleri flaşör moduna geçiren Acil Durum Fren Uyarısı Teknolojisi (ESS) yer alıyor. Gösterge ekranı; vites bilgisi, yakıt tüketimi ve bağımsız sinyal göstergeleriyle sade ve okunabilir bir yapı sunarken, parlak ışık altında görünürlüğü artıran bir ekran güncellemesi de bu model yılında eklendi.

CL250’nin kalbinde, 249 cc hacimli, sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, tek silindirli bir motor yer alıyor. Euro 5+ normlarına uyumlu hale getirilen motor, 8.500 devirde 17,8 kW güç ve 5.250 devirde 23,1 Nm tork üretiyor.
Yapısı itibarıyla orta devir aralığında güçlü bir çekiş sağlayan motor, şehir içi kullanımda canlı ve seri hızlanmalar sunuyor. 11,7 litrelik yakıt deposuna sahip modelin, 3,4 litre/100 km’lik tüketim değeriyle ekonomik sürüş sunduğu belirtiliyor.
Egzoz sistemi, CL ailesine özgü yukarıda konumlandırılmış çift çıkışlı yapıya sahip. 2-1 tasarımlı manifold sayesinde Honda Rebel modeline benzer bir titreşim hissi sunan yapı, hem karakteristik ses hem de tasarım açısından öne çıkıyor.
Peki siz bu motosiklet hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi aşağıdaki yorumlar kısmından bizimle paylaşabilirsiniz.